vrijdag 20 januari 2017

Strike up the band!

Vorige week kwamen, na lang wachten, mijn spulletjes van MFT binnen. Door te reageren op een aantal blogposts van MFT maakte je kans om 100 dollar te winnen. En ik was de winnaar! Echt onvoorstelbaar! Ik voelde mij echt als een kind in een snoepwinkel toen ik voor dat bedrag allemaal spulletjes uit mocht kiezen. Ik zal jullie even laten zien wat ik gekozen heb:


De stempelset 'Strike up the band!' wilde ik al langer. Ik zocht ook nog een stempelset die leuk is voor jongens. Daarom koos ik 'Sweet Safari'. Ik had nog geen stansen voor labels, dus die gingen ook in mijn digitale winkelmandje. Om een leuk landschap te kunnen maken koos ik voor de 'stitched valley' en 'trees in the forest'. Bij Inge Groot had ik gezien dat je leuke flip-flop-kaarten kunt maken met de stans van MFT. Ten slotte koos ik nog een klosje Hemp cord. Op het moment dat ik bestelde kreeg je bij je bestelling nog gratis de 'roses in bloom' stans. Bofte ik even!

Vorige week jeukten mijn vingers om aan de slag te gaan met deze materialen. Ik maakte een landschap met de verschillende stansen en kleurde daarna een aantal konijntjes. 


Om te oefenen met het kleuren stempelde ik later een heleboel konijntjes. 's Avonds kleur ik er af en toe een aantal. Steeds weer in andere kleuren. Want: al doende leert men! ;)


9 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een cadeau Rhodé!! Je hebt super geshopt voor je tegoed, allemaal leuke dingen uitgezocht! Die strike up the band heb ik ook, zo leuk vind ik die! Je hebt er meteen een heel leuk kaartje mee gemaakt, super! Veel plezier met al je nieuwe spullen, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is toch de leukste manier van winkelen; heerlijk! Geniet van al je nieuwe spulletjes; deze kaart is zoooooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat is ff genieten, wat een toffe prijs! Ik snap dat je daar heel blij mee bent. Leuke eerste kaart alvast! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige prijs! Aan jou goed besteed zie ik wel, deze kaart is super!! Ik kijk al uit naar al het moois wat je gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt echt prachtige spulletjes uitgekozen. Dat is nog eens leuk winkelen.
    Het kaartje wat je al gemaakt is al zo leuk. Kom maar op met de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een schitterende prijs gewonnen Rhode en al gelijk een prachtig kaartje gemaakt!
    Groetjes en veel knutselplezier met je mooie spulletjes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Heerlijke keuze!! Dat orkest heb ik ook! Mooi zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whohoe, wat een geweldige prijs. Heerlijk dat je zoveel moois gratis mocht uitzoeken! Hele leuke spullen heb je uitgezocht, heel veel plezier er mee. Je eerste kaart er mee ziet er al super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo rhode.
    ik kwam bij toeval je prachtige kaart tegen van de muzikanten,nu zou ik zelf heel graag deze stempel willen kopen,maar heb geen idee waar,heb jij een idee waar ik hem zou kunnen kopen?alvast bedankt voor de moeite,groeten bea

    BeantwoordenVerwijderen