donderdag 26 januari 2017

Hoera!

Ook ik werd de afgelopen week door de griep geveld. Gelukkig is het nu op z'n retour en begin ik langzaam de dingen weer een beetje op te pakken. Het gaat het beste als ik rustig blijf zitten, dus kan ik mooi even een blogbericht opstellen. In de kerstvakantie heb ik een heel aantal kaartjes kunnen maken. En die heb ik nog niet allemaal laten zien. Dus laat ik vandaag één van die kaartjes zien.


Ik stempelde de teksten en de leuke diertjes van 'Cats on appeltrees' bij Gerdine. Thuis maakte ik het kaartje verder af. Heel eenvoudig door er DP met ruitjesdessin achter te plakken. Hoe eenvoudig kan het zijn?!

7 opmerkingen:

  1. Zo leuk, ik moet ze nodig weer eens gebruiken de catjes.
    Inspiratie vind ik bij jou, tof kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meer hebben die leuke stempeltjes ook niet nodig, leuk kaartje! En goed dat je weer van dat mooie papier hebt gebruikt :-) Hoop dat je snel weer helemaal bent opgeknapt, beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een MOOI kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes en beterschap hoor,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig! Superleuk is dit eenvoudige kaartje. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit behoort wel tot mijn favorietjes; meer heeft een kaartje niet nodig. Net als Ellen; love it! :)
    En doe kalm aan; beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen