maandag 9 januari 2017

Cats on appeltrees

Ik zie regelmatig kaartjes voorbijkomen die gemaakt zijn met de superleuke stempels van 'Cats on appeltrees'. Ik heb ze zelf niet, maar Gerdine wel. Toen ik afgelopen week bij haar ging knutselen, wist ik direct met welk materiaal ik aan de slag wilde! Ik maakte een aantal kaartjes die ik thuis verder af wilde werken. De eerste is af (helaas werkte het weer niet zo mee tijdens het maken van de foto):



Wat was het leuk om te stapelen en te bedenken welk beestje bij de vrolijke beestenboel op de kaart mocht! En wat was het natuurlijk gezellig om samen te knutselen. En ondertussen uitgebreid kletsen over van alles en nog wat (vooral op hobbygebied natuurlijk...). We hebben allebei een drukke agenda, dus we hebben niet zo vaak tijd voor dit soort afspraken, maar als het kan is het natuurlijk erg leuk!

5 opmerkingen:

  1. Gaaf!!! Ik hou van gestapelde beestjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn ze he, moet ze ook nodig weer eens gebruiken.
    Je hebt er een leuke beestenboel van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja de Catjes zijn leuk!! Super eigenlijk om zo af en toe met iemand te knutselen en materiaal van elkaar te "lenen". En gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt heel gezellig maar pas op, de Coa-stempels zijn zeer verslavend! En je hebt het in je vingers, de kaart is superleuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was heel leuk! En je kaartje is ook weer geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen